True Blood & Hamburgare

Hello bloggisar! Hur mår ni? Jag sitter nyduschad i soffan och kollar på Desperate Housewives och väntar på att maten ska bli klar. Ikväll blir det hamburgare och sallad, utan bröd såklart ;) Är utsvulten efter ännu ett tungt pass på gymmet med bästan PT:n Jessie. Ni ska se va hon kör med mig. Jag garanterar att jag imorgon varken kommer kunna sätta mig eller lyfta armarna. Men jäkligt skönt är det att ta i tills man nästan tror man ska tuppa av. När jag kom hem väntade ett paket från cdon i brevlådan. True Blood säsong 3, yeiiiii! Som jag längtat! I helgen blir det nog True Blood matraton. Nej nu ska jag föna håret medanns det är paus på tvn. Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0