Sol, Familj, Blommor

Åh hörrni hur härlig har inte denna dagen varit? Unnade mig lite sovmorgon imorse, så skönt och välbehövligt. Har inte riktigt hämtat mig efter allt denna helg inneburit.
Idag har jag vart ute i solen nästan hela dagen, fixat massa i trädgården och tro det eller ej men jorden börjar ta slut och allt grus runt huset är klart! Lovley! Såg att vårat plommonträd blommar helt underbart vackert och det har även tittat upp lite liljekonvaljer i trädgården. Så fint! På eftermiddagen han jag även med en sväng ut till mormor & morfar för att fira morfar. Åh mina kusinbarn, dom är världens sötaste. Milian fick känna hur gräset tjicklade under fötterna, det tyckte han va jättekul! Som ni märker är det inte en lung stund här, förns nu då vi myser i soffan. Ska skära upp lite vattenmelon och mumsa på. Ha en fin kväll!


Kolla in ögonen, kan ju få vemsomhelst att smälta.


Lille Theo tar en powernap i mammas famn



En studsande Milian :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0