Run Keeper

Ville bara titta in och säga hej och höra hur ni mår. Idag har jag träningsvärk från helvetet skulle man kunna säga. Att sätta sig ner är värst, ser ut som att jag är höggravid när jag rör mig. Hursom så tog jag och mamma en joggingtur efter jobbet, tror det kan vara bra för musklerna att bli lite varma. Gick helt ok, va första rundan på ett par månader. Ett tips ladda ner appen Run Keeper, asgrym. Mäter distans, tid, kalorier och du kan sedan spara dina resultat och se hur du utveklas. Det finns även fler funktioner så som intervall träning. Jäkligt smart måste jag säga! Nej nu ska jag stänga datorn och ha myskväll med min fina ♥ Ha en underbar kväll raringar!


Och ett stort grattis till väldens bästa pappa♥ som fyller år idag! Hipp hipp hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0