Ny fiskfavorit & Hökåsenspåret

Känner mig riktigt duktig, när jag kom hem från jobbet snörade jag på mig löparskorna för att ta en powerwalk. Blev så att jag tog mig till spåret vi har här i Hökåsen och tro det eller ej men jag sprang runt, förutom i sista backen. Gissa om jag va nöjd, när jag kom hem hade jag avverkat 4,66km. Avslutade med 100 situps, bra va sis ;) Måste säga att spåret va över förväntan och nu ska jag försöka ta minst en runda där i veckan.

Ikväll vill jag faktiskt tipsa om en ny fisk jag köpte på Maxi i söndags. Findus lättpanerade fiskfilé med smak av havssalt & peppar. Supergod och alldeles lagom panerad. Jag åt den tillsammans med en god sallad och en sås på creme fraich, majonäs, dill & gräslök. Nu måste jag snabba mig in i duschen innan Desperate Housewives. Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: sis

bra jobbat sis:-D jag lagade också fisken igår o håller med - den va riktigt god:)

2011-06-01 @ 06:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0