Grillat & Just go with it

Ikväll har jag haft besök av finaste Lisa, så mysigt. Blev premiär för att äta ute på terrassen, vi grillade och det är ju så gott. Älskar att grilla, det är en av de bästa sakerna med sommaren. Efter ett tag gick vi in och frossade i jordgubbar med vaniljkesella och kollade en film. En väldigt skön lördagskväll. Nu har Lisa precis åkt hem, vi båda blev väldigt trötta när vi tittade på film. Har vart en hård helg, och det är så skönt att det är en dag kvar innan det är dags för jobb igen. Imorgon ska jag försöka unna mig lite sovmorgon. Nu ska jag slötitta lite på tv och hoppas på att min man snart kommer hem. Sov så sött!


Hjärtat ♥


Emelie & Jimmy


Lisa fick ett paket på sin tallrik (&Igge)


Härliga jordgubbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0