Första Maj

Den här dagen blev inte alls som planerat. Tanken va ju att vi skulle på Lisa & Igges grillning på em men vi hann tyvärr inte med det. Känns supertråkigt men så är det ibland. Så istället för att grilla och ha kul har jag stått med en spade i handen och skottat en himlans massa grus. Fy tusan va jobbigt det var, men nu är det klart! Blir hur bra som helst, ett riktigt ansiktslyft för tomten och huset. Imorse kom jag även på att deklarationen ska vara inne imorgon så den fick vi också lägga ner lite tid på. Vart inte så mycket vinst på lägenheten så det va skönt, blir bara nå litet att betala. Nu ska jag lägga mig i soffan med en påse godis och bara ta det lugnt. Kan behövas, va väldigt längesedan!


Lite markduk


Här ska det ligga grus


Finaste fyrhjulingen


Älsklingen skottar


Såhär fint blir det


Åh va jag längtar tills det kommer växa gräs


Sånt här fint grus kommer pryda vår uppfart och ligga runt huset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0