ÄNTLIGEN!

Ja jag mennar det verkligen, äntligen efter veckors slit är gräsmattan äntligen sådd och gräsklipparen installerad. Fy tusingen så skönt! Ska bli så skönt att kunna ägna sig åt annat på sin lediga tid än att, skotta jord eller grus, kratta, och allt annat vi gjort. Mest min älskling då som gjort så fint, jag har mer vart en hjälpande hand. Nu ska jag köpa två solsängar och bara ligga på terrassen och njuta av solen när den tittar fram. Och hoppas det kommer lite regn ibland så att gräset växer och blir fint!


Våran nya fina gräsklippare :)


Såhär fint blommar päronträdet på baksidan nu


Äppelträdet på framsidan likaså


De här ljuvliga tulpanerna jag planterade i höstas har kommit upp vid uppfarten

Nej nu ska jag äta lite tonfisksallad jag slängt ihop här hemma och sedan börja se om jag hittar nå kläder jag kan ta med på kryssningen imorgon. Alltid lika svåt att packa tycker jag. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0