VÅR

Jag tror man nu kan säga att våren är här, ute på terrassen doppar det för fullt från altantaket som nu är helt snöfritt. Min plan för dagen var att ligga hemma i soffan och bara slappa men såfort jag vaknade kände jag att jag var tvungen att göra något. Så jag ringde sis och drog ut på IKEA och åt lunch och sedan köpte vi lite fika och åkte ut till mormor & morfars stuga och mös i solen, hann även med en liten promenad i vårsolen. När jag kom hem skottade jag rent terrassen och upptäkte fullt med vårblommor som kommit upp på kortsidan av huset. Härligt! Nu ska jag fixa lite här hemma, har bäddat rent sängen, städat köket och håller på och tvättar. Skönt att gå och småpyssla lite när man är själv hemma.
Va rädd om er & kom ihåg att du är värdefull ♥

















Kommentarer
Postat av: sis

får hoppas att värmen sitter i:)

2011-03-20 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0