Vanilla

Har hållt igång precis hla dagen idag och nu när jag satte mig ner känner jag hur slut jag är. Blev ett väldigt hårt pass på gymmet och löpningen gick rätt tungt men jag måste säga att jag får ut väldigt mer av träningen efter lite tips från syrran. Jag har nog blivit bättre på att pressa kroppen och inte bara ge upp när det går tungt.
När jag kom hem från gymmet hackade jag lite is vid ingången och gjorde sedan iordning efterätten tills ikväll, en favorit blir det. Pappa, Carita & Jonte va förbi på en fika, dom hade med sig supergoda hembakade vaniljbullar. Nu ska jag sätta igång med maten och börja fixa mig själv lite smått. Ha en trevlig kväll finingar, antar att det blir Mellokväll hos dom flesta. Har faktiskt ingen favorit i år och det känns som att det kan gå lite hur som. Vem tror ni på?


Ljuvligt god vaniljbulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0