SOL

Hörrni hur underbart är det inte med vårsol? Jag blir så sjukt glad och pigg av att se solen stråla och känna hur den värmer. Jag och syrran va ut en sväng till Nordik och Rusta idag. Köpte en radio till badrummet, perfekt att kunna lyssna på musik när man fixar sig, eller ligger i badet. Vi hann även med en sväng ut till Rönnby, Jess ska hjälpa Kjell & Annika att tapetsera i nya lägenheten. Klockan fem var det dags för kalas, Verran fyllde 18år. Herregud ibland är min släkt för härlig, vi satt och skrattade och skämtade om allt. Tur att ingen ser oss säger jag :) Nu har vi precis ätit och kollat på fantastiska Solsidan och nu blir det film, Hämden. Hur har eran söndag varit?


Solisarna åkte på idag.


Vår nya radio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0