En dag i Stinas liv


Lite lek


Mellisen gick ner lätt som en plätt


Redo för en promenad


Jessie fixar Stinis strumpor


Bus


Leker lite


Jessica & Stina leker med gåvagnen


Morgonbus i sängen


Dax för frukost


Sussar sött i vagnen


Såhär ser man ut efter att ha ätit lasagne


Hej jag heter Stina och är världens sötaste lilla bustjej!


Är så glad att jag fick den stora äran att ha hand om Stinis en dag. Betyder mycket för mig att Maria & Micke ville lämna Stina med mig och det var nog minst lika roligt för mig som det var för Stinis. En mycket annorlunda och lärorik dag för mig. Jag hade aldrig ens byt en blöja innan, men nu kan jag det också. Stina är väldigt lätt att vara med. Hon bara skrattade och var glad hela tiden. Dock va jag tött som få igår när jag kom hem :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0