These Silent Hearts

Kom nyss hem från jobbet, sitter och lyssnar på denna underbara låt på repeat. Finns massor jag borde göra men kan inte ta för mig att göra något. Har hur mycket tankar som helst som flyger runt i huvudet. Jag känner sorg, även om jag inte haft kontakt med Patrik på flera år så va han en gång någon som jag tyckte mycket om. Det är så fruktansvärt orättvist här i livet. Än en gång får man bevisat hur skört livet är och att man inte ska skjuta upp något tills imorgon. Lev livet här och nu. Till fullo. Varje dag.


Kommentarer
Postat av: Lisa

<3

2011-06-22 @ 20:54:47
Postat av: Tessan

Älskade vännen <3

2011-06-22 @ 21:55:16
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: sandra

Hoppas ni får en fin midsommar och att du snart känner dig lite bättre!

2011-06-23 @ 22:02:20
Postat av: Tessan

Tack snälla du, detsamma till er!

2011-06-23 @ 22:10:43
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0