Sveriges Nationaldag

Vilken underbar dag vi haft, eller hur finingar? Började dagen med att först titta på Brothers & Sisters från igår. Vid elva kom mamma & Jessie hit och vi tog en löprunda, va väldigt varmt men skönt. Ska försöka hinna ut iallafall en till gång i veckan. När vi duschat och bytt om åkte vi mot Djäkneberget för att va med på lite nationaldagsfirande. Va mysigt att sitta där på en filt med lite picknick.


Nicke & Mille busar


En glad Theo


Många Sverigeflagor såg vi idag


Milian äter en majskrok


Theo sussar sött under parasollet

När vi fått nog av allsång och värmen i parken åkte vi hem till pappa & carita för att fika lite och bada. Såååå skönt! När jag kom hem planterade jag om mina små odlingar och även den fina pilen jag köpte igår. Tog även ett varv med trimmern på framsidan där det började se ut som en äng. Nu börjar det även sticka upp lite nytt gräs både här och där. Kul!


Jonte & Eric


Jessie tar sig ett dopp i poolen


Supergod rabarberpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0