Semesterläsning

Hur har ni bloggisar det en ljumen sommarkväll som denna? Här hemma ligger vi och slappar i soffan framför en film. Så skönt för den här dagen har slukat all energi från mig. Så varmt inne på jobbet plus att det idag va en olidlig doft av att dom laga taket. Kändes som att man hade näsan vid ett avgasrör. Hm aja, 3 dagar kvar sen är det semester. Yeiii som jag längtar! Igår klickade jag hem lite nya böcker att läsa medans jag ligger och latar mig i solen. Är en väldig preiodare när det gäller att läsa. På sommaren brukar det iaf bli ett par böcker.



Min sommarläsning

Kommentarer
Postat av: jojo

har läst första boken ...den e bra :P

2011-06-29 @ 23:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0