Hello lediga torsdag!

Hur mår ni fina bloggisar denna lediga dag mitt i veckan? Jag sitter med en kopp kaffe och kom för en stund sedan hem från gymmet. Blev 3km löpning och 50min styrketräning, det känner jag mig riktigt nöjde med. Älskar när man får bra flyt i löpningen, underbart!
Nu ska jag strax fixa lite lunch sedan ska jag sätta igång med ett utav alla mina målarprojekt. Va det är får ni se när jag är klar! Ikväll måste jag även försöka få ut lite saker på blocket. Suck är ju så tråkigt men vore ju så skönt att få bort lite saker.


Denna goda chokladmousse med färska hallon & grädde bjöd jag mina middagsgäster på igår. Receptet hittade jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0