Happy me-Semester

En happy Tessan är det ni hittar här. Sista dagen innan semestern är gjord och jag sitter nu här hemma med en drink i handen. Stannar hemma ikväll tror jag, har så mycket att fixa innan vi far till Malta på söndagmorgon. Sedan är det skönt med lite egentid och få gå här hemma och pula bäst jag vill utan nån som har åsikter ;) Va gör ni själv ikväll? Många västeråsare befinner sig nog nere på festivalen. Tänkte besöka den imorgon då det spelas min typ av musik på torget. Lovley.

 

By the way, va gillar ni mitt sommarhår? Långt börjar det bli också. Va nog bra att jag klippte av så mycket för ett tag sen, nu är det mycket friskare och finare. Nej nu ska jag ut och plantera sommarblommor i mina krukor på pelarn och utanför entrén.


Kommentarer
Postat av: sis

kanontjusigt hår sis:)

2011-07-01 @ 22:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0