Vänner


Min fina Jojo

Igår kväll kom Jojo hit. Vi åt en helt underbar middag, en favorit hos oss. Räkor, sallad, aioli, baguett och paj. Det är ju så gott och man kan äta ur mycket som helst. Va mysigt det är att bara käka middag, dricka lite vin och snacka massa skit. Görs allt för sällan, men det är något jag ska försöka göra oftare. Efter middagen moffade vi himlans massa godis och ostkrokar och kollade på film. The Tourist, den va helt ok enligt mig. Deep är snygg att titta på iaf, och Angelina Jolie också för den delen.


Nu är det söndag och dom har precis varita här och hämtat granen. Hoppas dom kommer nästa år också, riktigt fiffig idé. Idag är det mysdag, vilket betyder att jag inte kommer hoppa ur mina mysisar och bara luffsa omkring här hemma och inte göra mycket alls. Skönt! Va har ni för er denna januarisöndag?

Kommentarer
Postat av: sis

Nice....varit en ganska lugn dag - shopping o sedan bara sloat:)

2011-01-17 @ 00:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0