SOL Stråland SOL

Wow vilken härlig dag att vakna till. Lite fler såna här dagar vore inte helt fel. Min plan var att hinna ut på en promenad innan vårt främande kommer, men det hinns inte med. Får kanske ta en senare. Nu har jag precis ätit lite äggröra och druckit en nesspresso så jag känner mig redo för den här dagen. Nu ska jag hoppa in i duschen sedan städa undan lite lätt här i vårt vackra hem som Maria så fint kalla det :) Och jag håller med, jag har nog aldrig vart så nöjd med mitt hem. Vårat egna vackra hus ♥


Såhär såg det ut innan vi flyttade in. Kanske dags för ett före och efter repotage?!

Kommentarer
Postat av: sis

ja det tycker jag later som en bra ide:)

2011-01-31 @ 20:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0