Snöigt

Här hemma är det lugnt tempo som gäller. Vi har precis ätit och städat undan i köket. Blev svensk husmanskost, köttbullar, hemlagad potatismos och gräddsås. Så gott, husmanskost är väldans underskattat ibland. Efter jobbet idag va jag och Jojo ute på en promenad i snövädret. Vi gick runt på Blåsbo/Aroslund och drömde om vilket hus vi ville bo i. För vem drömer inte om att bo i ett gamalt hus med massa själ?
Nu ska vi se film här hemma. Ha en fin kväll mina vänner!


Bild: Google

Hoppas vi får en solig vacker vinterdag på torsdag när vi är lediga. Då ska jag ta en långpromenad!

Kommentarer
Postat av: sis

jadu det ska bli sa gott o komma hem o ata riktig svensk husmanskost:-p

2011-01-06 @ 15:23:47
Postat av: Tessan

Ja jag hörde av mormor att du beställt köttbullar :)

2011-01-06 @ 22:40:58
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0