My Day

Idag har vi haft lite födelsedagsfirande här hemma. Nu har vi städat undan allt och ska snart ha en riktig myskväll. God mat & film. Hoppas på att hinna ta ett bad först och inviga våra nya badkuddar vi fick från Jonte.
Ville igentligen bara titta in och säga en sak. Mina vänner vet ni, jag är så otroligt glad och tacksam för att jag har er. Ni är underbara och jag vet inte vad jag skulle göra utan er. Ni vet vilka ni är och jag vet att just ni känner er träffade. Tack för att ni alltid gör mig glad och alltid finns där. Jag älskar er ♥




Lisa & Jojo idag har jag invigt alla era presenter ;) Fint va?


Kärlek♥ till er alla från en rätt så fräsch 28-åring ;)

Kommentarer
Postat av: paula

Grattis min alskling hoppas du haft en underbar dag! Har ingen telefon sa fick inte ringt dig!!! ps du ser helt stralande ut

2011-01-02 @ 23:19:52
Postat av: Tessan

Tack snälla du :) Hoppas du har det bra och att vi ses snart! Kärlek

2011-01-03 @ 19:42:44
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: Lisa

MYCKET fräsch 28-åring ska det ju vara. <3

2011-01-05 @ 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0