Movie night

Fick med mig mannen och mamma hem till mormor & morfar på en fika idag på eftermiddagen. Snart kan jag dra med mig sis igen. Åhh va jag längtar, snart är hon hemma :)
Nu sitter vi iallafall i soffan och har precis ätit tacos, det är något jag aldrig tröttnar på. Ikväll ska vi ha filmmaraton, bara kolla film, mysa, äta chips, glass och godis. Det förtjänar vi tycker jag. Och förhoppningsvis slutar den här lördagen bättre än va den började.
Igår va vi föresten hem till Kjell och Annika och fick en supergod middag. Va inte hemma förns runt klockan ett. Kjell fyllde år så vi firade honom. Tänk för två år sedan va vi i Orlando. Vilken kul resa det var, va mycket vi hann med. Massa shopping, See World, Magic Kingdom, nattklubbar, Hockey, stränder och massa god mat.


Kjell fick en fin whiskey.

Kommentarer
Postat av: sis

ja det ska bli sa roligt att aka till mormor o morfar pa fika igen:)

2011-01-22 @ 21:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0