Middag & Brunch

Igår kväll va jag och min man, Annete och Thomas hos mamma på middag. Det bjöds på en underbar tacopaj och goda pepparkaksbakelser till efterätt. Va super trevligt och vi pratade en himlans massa om New York, är så kul att höra allas berättelser och tips. Allt är välkomet nu när vi snart ska dit! När jag kom hem somnade jag som en stock och vaknade halv elva idag. Har vart helt olidligt trött den här veckan, så jag behövde verkligen en sovmorgon. Nu sitter och och äter en god brunch och ska sedan köra mitt första yogapass för iår. Fick ju ett helt kit av Armo i födelsedagspresent, alltid kul med lite nya program. Jag kör alltid yoga hemma, jag gillar det bäst! Nu måste jag slita mig härifrån ett tag. Ha en fin dag vänner!


Mammas god pepparkasbakelse


Brunchomelett med skinka & bireost

Kommentarer
Postat av: sis

vad roligt....det later bra det:)

2011-01-06 @ 17:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0