Just another manic monday

Idag slog det mig att jag och mammi åker till New York nästa torsdag. Alltså ska jag träffa min syster nästa vecka, känns helt sjukt när man tänler på att det var ett år sedan vi sågs. Och det första halvåret skypade vi knappt heller. Jag tycker iallafall att det ska bli skönt att få hem henne. Och jag hoppas att hon kommer stanna här.
Resan till New York kommer bli hur kul som helst, shopping, god mat, drinkar, och en massa turistande. Ska bli skönt att få komma bort en sväng också. Ladda upp batterierna för en vår och höst fylld med massa spännande. Åh va jag längtar till våren. Det är ju så vackert ute då.


Undrar om vi har några fina vårblommor i trädgården.

Kommentarer
Postat av: sis

ja det ska bli sa kul att ses....weeeeiiii!!!!:)o riktigt kul kommer det bli i new york ocksa:-D O visst ska det bli spannande att komma tillbaka till sverige - inte minst for all god mat jag ser fram emot o ata, haha:-p

2011-02-03 @ 15:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0