Första Semlan




Väldigt tidigt jag vet, men idag kunde jag inte motstå att köpa oss varsin semla. Jag fullkomligt älskar semlor.

Så bloggisar hur har eran dag varit? Vi har vart en sväng på IKEA och köpt nya kuddar och lite mer förvaringshyllor till förrådet för pressentkorten vi fått när vi fyllt år. Svårt som sjutton att köpa kuddar ju, får se inatt om vi gjorde ett bra val. Nu har vi fixat och städat lite, har tagit en paus och kollar på One Three Hill och äter semla. Sedan blir det ett sista ryck innan det är dax för Soldidan. Måste ju vara den bästa svenska serien som gjorts?! Är ju så klockren. Nej nu är pausen slut.

Kommentarer
Postat av: sis

ja semlor ar ju inte sa tokigt:-p....har inte gjort sa mycket an idag. Va uppe vid halv nio o at frukost med petra innan hon skulle hem o jobba och sen sov jag till 12:-p...va lite trott, haha:-s

2011-01-23 @ 19:00:50
Postat av: Tessan

Åh gud så skönt att sova till 12 :) Själv vaknade jag klockan 10.

2011-01-23 @ 21:01:29
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0