Finbesök




I eftermiddag fick vi fin besök av Maria, Micke och min favorit Stinis. Hon är världens finaste och snällaste lilla tjej. Men gudars va stor hon börjar bli, idag gick hon loss på våran Pappelina matta i köket, den va väldans kul att bita på.



Vaför träffar man sina vänner så sällan? Är ju alltid jättetrevligt när man träffas, vi åt godaste semlorna och pratade massa bröllop. Och när dom kom hade dom med sig jättefina vita & lila tulpaner. Danne kom precis och sa till mig -Älskling nu har du massor av tulpaner! Och ja nu har jag en underbar vas på matsalsbordet och en på soffbordet. Underbart! Så vill jag jämt ha det. Nya fräscha blommor varje helg. Är ju faktiskt inte så dyrt, men väldigt trevligt.





Ikväll ska min man ut, men jag tror jag myser hemma istället för att ge mig ut i vimmlet. Nu ska jag ta ett bad i vårt underbara stora badkar. Hörs senare bloggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0