Cirkelgym

Hur har eran vecka vart fina bloggisar? Min har vart ganska fullproppad med saker varje dag nästan. Ska bli så skönt med helg, och ännu en utan massa planer. Imorgon eftemiddag får vi besök av bästa Maria, Micke och såklart lilla Stinis. Ska bli jättemysigt, har köpt goda semlor på ICA Hökåsen. Gissa hur glad jag blev när jag såg att dom hade likadanna semlor som på ICA Ettan som har dom godaste enligt mig.
Och tro det eller ej jag och Jojo avslutade veckan med ett pass i cirkelgymer på Friskis & Svettis. Va riktigt kul och väldigt skönt att träna en fredag. Va nästintill tomt på gymmet. Nu blir det film här hemma. Ha en mysig kväll.


Puss & Kram från en blond jag ♥

Kommentarer
Postat av: sis

Fullspackad vecka har ocksa...later som en harlig avslutning pa arbetsveckan:)

2011-01-31 @ 20:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0