IKEA Biltvätt & Fika

Påväg till IKEA idag körde jag och syrran bilen genom en välförtjänt biltvätt. Har nog aldrig vart med om en så smutsig bil, Jessie gjorde inte som alla andra och skrapa rutorna från is hon skrapa bort smuts. Nu är den iallafall skinande ren igen. På IKEA va det inte så mycket folk som jag trodde det skulle vara med tanke på att det är lönehelg. Köpte två trådbackar till min garderob, lite förvaring till komodon i badrummet och vita kartaonger att förvara filmer i. Är så trött på alla filmer som ligger runt båda tvapparaterna konstant. Självklart köpte vi den obligatoriska IKEA-korven innan vi åkte hem till Mormor & Morfar och fikade. Hann även med en sväng hem till mamma och hjälpte henne skruva ihop en byrå till hallen. Nu har vi precis ätit här hemma och snart ska jag hoppa ner i soffan med en kopp te, vila min stackars onda axel och kolla favoriten Solsidan. Jag älskar Solsidan, det är så sjukt roligt. Hoppas ni får en mysig söndagskväll!


Innan tvätt (ser faktiskt renare ut på kort än den va)


Ren och glänsande


IKEA-korv


Söndagsfika hos Mormor&Morfar

Kommentarer
Postat av: sis

ja det blev en väldig skillnad - så tjusigt så:)

2011-02-27 @ 23:05:23
Postat av: sis

ja det blev en väldig skillnad - så tjusigt så:)

2011-02-27 @ 23:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0