Ge mig vår & löpning

Jag längtar så mycket efter att få ut och springa, eller kanske iallafall powerwalka till att börja med. Kan inte bara den här vintern ta slut? Imorse va det så otroligt kallt så min man va snäll och skjutsa mig till jobbet.
Efter jobbet körde jag och Jojo ett pass på gymmet, men med min onda axel och träningsvärk på baksidan av låren och rumpan blev det väl inte världens effektivaste pass. Men vi var där iallafall och det känns bra nu.
Idag fick mitt hår en ordentlig genomgång av saxen och det känns faktiskt riktigt bra trots att det är mycket kortare. Ska försöka få till en bild i helgen.


Åh va jag vill ut och springa i mina nya löparkläder jag köpte i New York.

Någon som har tips på bra löparskor, mina har vart med två säsonger och behöver nog bytas ut iår?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0