Torsdag och trött som få

Vet inte riktigt vad det är med mig den här veckan. Har haft så sjukt svårt att komma upp på morgonen och vart trött hela dagen. Kanske nån liten infektion på g. Försöker mitt bästa att morverka den med Kan Jang och sömn. Mitt hjärta kom hem från Umeå idag så nu sitter vi i soffan och myser. Ska strax krypa ner i sängen.
Va hem till min fina Lisa och fika idag, supergod smoothie och underbart bröd bjöd hon på. Innan jag gick ditt va jag in en sväng på Åhlens för att köpa en mascara och "råkade" springa upp på babyavdelningen och "råkade" köpa ett par ursöta vantar & en mössa i svart lurvigt tyg till lilla tjejen. Va 20% på alla barnkläder ( tips till er med barn ) och fanns massa fint att välja på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0