The day after

Har spenderat morgonen med att städa upp efter gårdagens kräftkalas. Vaknade tidigt av att det spöregnade och kunde sedan inte somna om. Så jag drog på mig regnjackan och började röja på terrassen. Sedan har det gått i ett, dammsugit, moppat, diskat och tvättat. Nu har jag landat i soffan nyduschad och ska äta lite mat och kolla tv. Känns så skönt att hela huset är rent och fint igen. Vart en lyckad kväll igår med massa goda kräftor, räkor, grillat, Hallands fläder och vin. Så mysigt med kräftor, man kan sitta länge länge och äta. Jag kan nu säga att jag älskar kräftor. Hoppas ni har en skön söndag!




Man kan väl säga att vi hade tur med vädret igår ;)

Kommentarer
Postat av: sis

o jöses vad hurtig du har varit....skönt att ha allt fixande bakom sig o bara kunna koppla av:)

2011-08-28 @ 12:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0