Nyfärgad & trött

Gahh va dagarna går fort den här veckan. Känner inte att jag hinner med allt jag ska innan lördag, defenitivt inte sova och ta det lugnt. Idag har jag iallafall fått utväxten färgad så nu är håret fint och fräscht igen. Tänk va den där lilla utväxten gör skillnad. När jag kom hem fixade jag fötterna och målade tånaglarna. Manikyren får vänta tills imorgon kväll.
Va förbi stan en sväng igår efter jobbet och gjorde ett riktigt fynd. Va ute efter ett par svarta skor tills på lördag som inte har 13cm klack. Hittade ett par på rea för endast 100:- Hur bra? Visare er senare för nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng. Det är nog bland det bästa jag vet. Doftar ju så rent och fräscht! Natti natt finingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0