Köttfärssås & Situps

Har precis fått i mig lite mat och hoppas på att få tillbaka lite energi efter träningen. Min kropp känns som kokt spagetti, vilket jag för övirgt just ätit med en underbar köttfärssås. Marie åt det på jobbet idag och då insåg jag hur längsen jag åt det och va bara tvungen att laga det till middag. Känns iallafall riktigt bra att vara tillbaka på gymmet, blev 20 min förbränning och 50min styrka. Gjorde ungefär 200 situps i olika varianter och 50 armhävningar. ( De du Jojo ;) ) Sedan såklart en massa utfall och benböj. Ni ska veta hur bra det är att träna med min syster. Hon drillar på en tills man vill spy. Bokstavligt talat!

Kommentarer
Postat av: sis

ja det va riktigt roligt o gyma med dig igen:)

2011-08-10 @ 20:06:24
Postat av: Tessan

Känns inte riktigt lika roligt idag. Haha ;)

2011-08-10 @ 20:50:02
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0