Bröllopsfix

Imorgon är det äntligen dags för min fina vän Maria att få sin Micke. Har vart massa fix hela veckan känns det som. Hann ner på stan efter jobbet och byta skorna och nu kan vi väl alla hålla tummarna för att dom håller. Ska försöka att komma i säng snart ska upp ganska tidigt imorgon Maria & Micke hämtar mig halv nio. Är fullt upp när man är tärna och dessutom fixar hår & smink. Men hur kul som helst. Känns dock som att jag ska ha med mig en miljard grejer. Bara hoppas man inte glömmer något. Nej nu ska jag måla överlack på naglarna sedan bums i säng. Ha en fin helg bloggisar så hörs vi på söndag om jag inte hinner titta in något innan dess.








Underbart vackra inspirationsbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0