Stockholm-Båstad

Åh hörrni ni ska se va bra mitt pyssel blev, speciellt i köket. Där har det nu kommit upp två vita hyllor, där jag kan ställa kokböcker, glasburkar med diverse torrvaror och lite andra fina saker. Ni ska få se imorgon, det håller just nu på att torkar till. Sedan har vi fått upp en tavellist i vardagsrummet( tjoho första tavlan uppe ;) ) och äntligen en hylla med rätt mått i sovrummet.

Idag hade vi våra småsyskon här på mat, bjöd på renskavsgryta och potatismos. Sååå gott! Nu väntar jag på maten som står i ugnen, fylld lövbiff blir det ikväll. Sedan blir det mys i soffan resten av kvällen. Har vart en skön helg måste jag säga, va precis va jag och min förkylning behövde.


Renskavsgryta & Potatismos

Kommentarer
Postat av: sis

riktigt gott va det:)

2011-04-03 @ 21:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0