SOL

Vilken underbar dag vi har haft idag! Bjöd min fina mamma & syster på lunch på terrassen, blev ugnsomelett och sallad. Sedan satt vi och njöt av solen en stund, så skönt!



På eftermiddagen åkte jag till Erikslund och möte upp Paula & hennes mamma. Vi va en sväng på Blomsterlandet och köpte lite fina vårblommor som jag planterade när jag kom hem, och såklart blev det en tur till nya IKEA. Det va stort och jag vet inte riktigt va jag tyckte. Många svängar dit lär det bli iallafall och idag fick jag med mig lampan till köket jag väntat på sen vi flyttade in. Äntligen kunde jag ta ner bygglampan.
Eftersom det va så härligt väder idag också så blev det en repris på igår. Vi grillade!




Tog in lite skilla och la i en vas med stenar. Blev ett fint vårigt arrangemang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0