Lugnt

Nu har vi precis ätit mat här hemma, va lite seg med att komma igång i köket ikväll. Fastnade i soffan framför datorn. Vi åt mozzarellafyllda färsbiffar och klyftpotatis ikväll, jättegott. Tog receptet härifrån.



Imorse vaknade jag med världens värk i nacken. Blev inte bättre när jag kommit igång heller, min chef va så snäll att hon ringde min napprapat och fixade en tid idag klockan 17. Så jag va där och fick min vanliga TENS-behandling och så masserade han och manipulerade nacken. Jag har en låsning i översta kotan och påbörjan på nackspärr. Kul! Så nu skulle jag hålla mig lugn med armarna nedanför axlarna och vila. Och det ska jag fortsätta med nu ända tills jag ska till jobbet imorgon. Men sen är det helg så det är nog lugnt. Danne tittar på hockey och har gjort det sen vi kom hem, jättetråkigt. Kan den ta slut snart?!  Ska sminka av mig och sedan blir det att hoppa i sängen och titta på Criminal Minds - Suspect behavior.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0