Anton 15år

Gud så skönt det är med helg, jag tror inte jag har längtat efter helg såhät mycket på väldigt länge. Dessvärre blir det ingen helg med sovmorgon och lata dagar. Men det kommer, snart. Mycket snart!
Idag började vi dagen här hemma med att fira Anton som fyller moppe idag, Grattis fina du. Och vi avslutade dagen med att jag lagade och bjöd familjen på middag. Potatisgratäng och fläskfile, så jäkla gott! Och mellan maten och kaffet gjorde vi en avstickare ut till huset och kollade på hur det blir i huset. Idag har nämligen golvläggaren börjat lägga golvet. Blir superbra! Nu ska jag hoppa i sängenoch läsa min nya inredningstidning. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0