Söndagsmorgon

Nu börjar jag känna att jag bor här, och jag tycker det är underbart! Det känns så mysigt och när man kom upp idag mötes man av solen som lysser in över terassen. Jag känner mig lycklig. Just nu sitter jag i vår säng och har min älskling sovandes bredvid. Vi var ute igår, det va kul. Jag har alltid kul med Lisa, hon är en väldigt fin vän. Ni vet en sådan man spar på.
Idag ska jag nog bara strossa runt i myskläder och inte göra något speciellt. Titta film och sen kanske pilla lite med klädkammaren och tvättstugan. En riktigt skön dag ska jag ha iallafall! Hoppas ni får en bra söndag.

Psst!Sedan kan vi väl alla hålla tummarna för att min söta kusin Elli får en liten bebis idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0