November Rain

Vilken grå dag det har vart idag, hoppas verkligen november flyger förbi fort. Mörkret är jobbigt tycker jag!

Hur mår ni mina finingar? Här hemma har vi precis avslutat onsdagsmiddagen med mina underbara vänner. Va riktigt mysigt att äntligen kunna va med på onsdagarna igen. Och riktigt kul att bjuda på middag i vårt nya fina hus. Nu börjar jag kunna känna att jag bor här, men har fortfarande väldigt svårt att förstå att det här är vårt. Vårat hus. Det är stort, mycket stort för mig ♥
I övrigt har jag gått och blivit förkyld vilket känns så typiskt. Är ofta så att man blir sjuk efter man vart utomlands. Men jag kurerar mig så gott jag kan. Nej nu ska jag titta klart på CSI sedan är det dags att sova. Föresten igår satta vi ihop nya sängen. Och jag fullkomligt älskar den, en riktig prinsessdröm. Precis som jag alltid velat ha. Ska försöka få till någon bild inom snar framtid.
Sov sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0