Hej Mitt Vinterland


Vår baksida just nu


Uppfarten börjar bli igensnöad

Hej finingar!

Oj vilket snöoväder vi har fått. Aldrig kunde jag tro imorse att det skulle se ut såhär när jag kom hem från jobbet. Kanske är dax att införskaffa en snöskyffel?! Min fina man ska stanna på väggen hem och se om han kan köpa en. Usch den här årstiden gillar jag inte att han pendlar till stockholm. Men nu åker han ju iallafall inte själv, känns lite lugnare. Nej nu ska jag fixa lite mat här hemma, fläskfile står på menyn ikväll.

Kommentarer
Postat av: sis

men oj vad sno ni har....ser riktigt kallt ut:-s

2010-11-09 @ 19:44:51
Postat av: Tessan

Ja det är helt galet här idag, kaos kan man säga!

2010-11-09 @ 21:42:16
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0