Härliga måndag!

God kväll finingar! Hur har eran måndag varit? Min har vart toppen, måste säga att jag helt plötsligt älskar julen. Är ju så mysigt, och va fint det blev när alla julstjärnor och advensstakar kom upp i alla fönster. Julkänslan infann sig direkt. Just nu känner jag mig väldigt lycklig, och mycket är på grund av vårat fina hus. Jag trivs så bra och tycker det är så mysigt. Skulle ha bakar pepparkakshus idag men det blev så sent. Jag och mamma va på Hälla och IKEA och shoppade. Köpte lite gerejer till huset, pressent till Milian♥ lämnade tillbaka ett par byxor, fick även med mig ett par byxor och en tröja hem och en supersöt mössa med vantar till. Nej nu ska jag tvätta bort mitt smink och hoppa ner i sängen och slö-titta lite tv och vänta på att min man ska komma hem. Han har vart i oslo över dagen.


Min nya söta mössa

Kommentarer
Postat av: sis

vilken tjusig en:)

2010-12-02 @ 02:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0