God morgon!

God morgon finingar! Hoppas ni mår bra. Idag sov jag riktigt länge pch låg sedan kvar i sängen och såg Svenska Hollywoodfruar från igår. Nu har jag precis kommit upp och känner mig mycket piggare idag. Febern är nere på 36,9 igen så det känns skönt. Tänkte testa och få i mig lite mer än flytande mat nu också. Hoppas magen håller för det. Blää för magsjuka.
I veckan ska jag börja leta runt efter lite julklappar och även nå fint till mitt underbara kusinbarn Milian♥ som jag snart ska få träffa. :) Har ni börjat med julklapparna ännu? Vore väl skönt att vara klar i tid iår och bara kunna njuta. Just ja måste köpa en ljusslinga som vi ska klä äppelträdet med tills på söndag. Då firar vi ju första advent mysigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Börjat med julklapparna? Precis som att man tillverkar dem sj? :) Hollywoodfruar säger du, vad tycker du om Adrian? :)

2010-11-23 @ 20:19:14
Postat av: Tessan

Nej nej nej, inte göra dom själv. Köpa :) Jag gillar Adrian följer hennes blogg hon verkar vara en ball tjej.

2010-11-23 @ 22:25:16
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0