Fredagsbestyr

God kväll finingar!
Hoppas ni haft en fin dag i detta vinterlandskap. Jag har haft fullt upp idag på jobbet, vilket är skitkul. Efter jobbet va vi en sväng till Mio för att kolla på en hallmöbel. Tycker det är svårt att hitta dom perfekta hallmöblerna, kanske är för att jag vet ungefär va jag vill ha. Fick iallafall med mig lite smått och gott från Mio. En ljuslykta, lite dekorationsstenar, och två julprydnader. Tänkte försöka leta redan på julstjärnor och lite annat julmys och göra fint här hemma tills på söndag.
Vi skulle ha en fixar kväll jag och mannen men han försvann iväg på bandy. Så nu sitter jag och latar mig i soffan, ska hoppa in i duschen och tvätta håret så jag har det gjort imorgon. Kommer nog ha fullt upp då ändå kan jag gissa. Mamma och jag ska åka ut till Skultuna. Nej dax att sätta igång!

Ha en underbar fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0