Vår dag i solen

Åh va jag älskar sommaren, va ju helt underbart väder idag med! Fick inviga mina nya jeansshorts från H&M. Dom va supersköna och lagom mycket losefit. Började dagen med en promenad i solen, nu ska jag komma igång igen efter förkylningen. Sedan åt vi alla frukost tillsammans (Anton är hos oss i helgen) Efter vi gjort iordning oss tog jag och Daniel en sväng på stan, han köpte nya skitsnygga solglasögon från Armani och jag ett par örhängen och en långklänning från H&M, visar sen. Sedan åkte vi iväg och tittade på lite hus och efter det hämtade vi upp Anton och åkte till Djäkneberget och spelade minigolf och fikade. Fy va jag inte gillar minigolf, jag är så otroligt dålig. Nu står maten på spisen och jag och Anton har vart iväg och köpt lite gott till kvällen och hyrt en film. Daniel är och kollar på fotboll hos Kaka.


Älskling & Jag


Anton vann golfen


Jag hade perfekt golfutstyrsel, specielt kilklackarna!


Fika, mandelkaka


Kolla min fina fjärilsring


Plockade en bukett liljekonvaljer, så nu luktar det ljuvligt här hemma!

Kommentarer
Postat av: sis

oh vilken harlig dag ni verkar ha haft:-D

2010-05-23 @ 16:28:58
Postat av: Tessan

Den va riktigt skön :)

2010-05-23 @ 19:39:04
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0