Stolt!

Hörrni vet ni vad? Idag har jag äntligen börjat med min körning. I 2 1/2 timme har JAG kört bil. Vi började på Rocklunda och körde på parkeringsplatsen och grusplanen, gasade bromsade, svängde, backade, parkerade osv. Sedan körde jag i stan, hem till oss, till badhuset, förbi jobbet sedan till Rönnby och slutligen hem till pappa och parkerade på uppfarten. Gissa om jag är glad, skitkul va det ju =)
Sedan spalade vi lite fotboll jag, John & Eric och efter det bjöds det på grillat. Det måste vara bland det godaste som finns. Älskar grillat! Sedan körde jag oss alla till Ica Maxi på Erikslund och sedan till marknaden. Där strossade vi runt en liten stund och åkte sedan och hämtade Danne på stan. Så han fick sin första tur med mig bakom ratten. Vi åkte till Hökåsen och kollade på huset vi är intresserade av och sedan till Karamellfarbrorn innan vi slutligen landade här hemma. Sjukt lyckad eftermiddag och jag känner mig riktigt glad och väldigt stolt. Nu är första steget taget och jag tycker det gick riktigt bra! Nu ska jag njuta av resten av kvällen med en skåll B&J och en film med älsklingen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0