Söndagmorgon

Här hemma har vi vart uppe ett tag, ska strax hoppa in i duschen. Jag är ju barnvakt åt min älskling John och det har gått så bra. Idag ska John ha en kompis här och vi ska bland annat baka muffins som vi kan bjuda pappa & Carita på när dom kommer hem. Igår va vi ute på Erikslund och köpte nya dojor till Danne, Mc Donalds, köpte godis, hyrde film. Och på kvällen blev det första grillningen för iår och det va så gott. All mat tog slut! Sedan kollade jag och John på film Monsters Vs. Aliens och poppade popcorn i deras popcornmaskin. Grymt gott, en sådan skulle jag kunna köpa. Sedan när John lagt sig såg jag på film, Soraya M. Usch vilken hemsk film, riktigt otäck. Ne nu ska jag kasta boll innan jag fortsätter här hemma. Ha en mysig söndag så tittar jag in senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0