Marabou Polka

Ja dagen blev ju minst sagt lika regning som natten. Här hemma ska vi mysa i soffan på övervåningen till en film. The Final blev det ikväll och såklart lite godis till det. Fasiken vilken godisråtta jag blivit, varje helg. Idag köpte jag den nya Marabou Polka, den måste jag ju vara super god. Choklad + polkagrisar, ett vinnande koncept. Alldeles nyss stod Daniel i köket och skrattade åt oss och våra mysfredagar. Det är numera mer regel än undantag. Men jag älskar det, så mycket Svensson är jag. Ha en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: sis

wow den verkar ju kanongod:-D ja men filmkvallar ar ju verkligen en soft avslutning pa veckan:)

2010-05-15 @ 04:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0