Baby Shower

Vilken mysig kväll det blev. Jag & Johanna hade planerat en liten baby shower för våran Mia. Pyntade lägenheten med rosa & blå ballonger, gjort smörgåstårta, rosa & blå cup cakes, förberett lekar och bål mm. Gissa om Mia blev förvånad när hon kom :) Vart väldigt lyckat och sötast va när Maria inte förstod att alla pressenter var till henne. Hon trodde nån fyllde år. Va mysigt det är med alla bebiskläder, är ju livsfarlig att släppa in mig på barnavdelningen. Allt är ju så gulligt! Ska bli så roligt med en liten bebis, den första i vårat gäng. Lilla stjärnan ♥ Nu ska jag hoppa i sängen, är så trött och har hemsk hosta som gör ont i hela bröstet. Imorgon tänker jag ta en riktig sovmorgon, helst vill jag ligga i sängen hela dagen och bara mysa bort min jobbiga förkylning. Underbart med en ledig dag!

Kommentarer
Postat av: sis

oh vad roligt det later.....maria maste ju vara jatteglad over att ha sa harliga vanner:) vad skont med en ledig dag....o sovmorgon ar ju nastan det basta med o inte jobba:-D krya pa dig:)

2010-05-13 @ 02:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0