Trötta soliga måndag

Oj va jag är trött idag. Eller ikväll rättare sagt, och imorgon ska jag upp super duper tidigt. Och jag saknar min fina syster, jätte mycket. Men en rolig sak med att hon är borta är att jag nästan måste åka och hälsa på henne. Så nu börjar vi planering inför en USAresa i september kanske? Vill ju vara i New York ett par dagar och även åka och kolla hur Jessica bor i Pennsylvania. Har ni några New York tips? Boende specielt. Bra men ej för dyrt. Nej nu ska jag leta efter tandkräm, insåg just att jag glömde köpa ny idag. Fy va äckligt att inte borsta tänderna. Haha!

Kommentarer
Postat av: sis

saknar dig också....ser fram emot er USA tripp:)

2010-03-24 @ 14:18:07
Postat av: Tessan

Me too :) Big time!

2010-03-24 @ 23:52:15
URL: http://tejes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0