Träningsväska



Idag när jag hade massor av ärenden på stan passade jag på att springa runt och leta efter en träningsväska. Att släppa runt med en påse till gymmet känns sådär. Jag hittade en perfekt på Gina Tricot, lagom stor och snygg. Så den kan även användas till annat. Praktiskt! Och idag inveg jag den när jag skulle till gymmet. Blev bra träning idag. promenerade både dit och hem ca 50 min och gymmade bra. Va dock väldigt klantig och låste in alla mina saker inklusive nyckeln till hänglåset i skåpet. Så jag fick skämmas och gå ut till kassan och be dom klippa upp låset. Jaja så kan det vara! Nu ska jag ta mig upp ur soffan och bege mig hem till Jojo på middag. Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: sis

tjusig vaska:-D haha, oj da....inte latt o tanka pa allt alla ganger:-s

2010-03-17 @ 19:53:08
Postat av: Tessan

Haha nej, insåg det ju såklart också såfort jag stängt låset!

2010-03-17 @ 23:26:30
URL: http://tejes.blogg.se/
Postat av: sis

haha, du e lite rolig du:-p

2010-03-18 @ 01:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0